stan




idag har jag varit i stan med sofia vi fikade på wayne´s coffe och sen fick vi även praoplats där så det kommer bli great. jag köpte även en jeans shorta på gina idag gillaren mucho.

idag har jag varit jävligt stel i ryggen så jag har frågat alla om dom kan massera mig och den del snälla människor har faktiskt gjort det och nu har jag liniment på ryggen och det bränner som fan och jag sitter och skackar min rygg för att få bort det brännande och det funkar sådär :P

dagen roligaste var iaf lätt på engelskan:
sam sitter och masserar mig och läser en text och pratar som barack obama, jag sitter och lossar stönar för det är så sköööönt att sam masserar mig och sofia och oskar sitter bara och garvar åt oss.

hah ajdu snart kan jag lägga upp min nya skjorta om jag ainte orkar så gör jag det i morrn.
puussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0