hemma


älskar er

nu är jag hemma elelr jag har varit det ganska länge men det när nu jag sitter vid datan :)

idag i skolan tog vi somsagt skolfoto och jag fick stå brevid sam och brevid sam stog oskar och ba : såg inget roligt för jag kommer bara börja skratta så jävla mycket då.. men det lyckades inte så jag asgarvar säkert på kortet aja. på idrotten sprang vi 2.4 km på tid och det gick sådär för mig asso jag kunde nog ha sprungit på en snabbare tid men äcsh. sen åkte vi in till täby och då kollade vi på bio the ugly truth och var skitrolig, rekomenderas. sen åkte jag ocg sofia hem till mig och kollade på step up 2 som var skitbra. och nu har just sofia åkt hem och jag ska nog gå och kolla på john tucker must die eller något annat roligt :D ja a
i morrn är det fotbollsträning så ni vet varför jag kanske inte uppdaterar så mycket. puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0