skockholm

hellllluuu :D
skolan orkar jag inte berätta om, men efterskolan tog jag tåget in in stan och där mötte jag upp min mamma och mormor. min mamma skulle köpa nått och ha på sig för hon ska vara med på tvn på torsdag.och jag ville köpte en jacka. min jacka var slut på alla hm typ men jag köpte ett par strumpbyxor och en halsduk ist. men ringde aftonbladet som ville intervjuva mamma OCH MIG för mamma har skrivit en bok som jag är med i kan man säga. så dom kom hem till min mormor och morfar i stan och interjuvade och tog massa bilder, så troligtvis i morrn kommer jag vara med i aftonbladet, men fotografen lovade och ta en fin bild (A) hah jag sitter på mammasdata så jag har inga bilder men i morrn om jag hinner visar jag var jag köpte/fick ( jag fick faktiskt halsduken av mormor snällt va?) ha det göött :D

har jag nämt att jag är sjuukt cool? ännu en fin bild p åmig från fridaochsofiasblogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0