En konstig lördag!

Hej

Nu har jag precis tiitat på robinssonfinalen, och det var ellioner som vann?
Vem tyckte ni skulle vinna?
Iallafall så har jag vart i stan idag med mon moster, tyvärr så glömde jag ladda kameran så men ni får bilder imorn:)
Jag måste lberätta lite saker som hända i stan idag.
Först när vi kom dit så köpte vi kläder till till min mamma eftersom att hon fyller år på måndag, men då köpte vi jättefina skor, blusaktig och en kjol. Jag köpte också en morsdagpresent till henne. Men sen så gick vi till Sandy´s och jag köpte en kycklingsallad och melinda en rostbiffssmörgår och så gick vi och satte och vid kungsträdgården, och tittade på marathonlopppet:)
Precisnär vi skulle gå vidare så kom det fram en liten kille med sin pappa och då sa pappan att Arvid som lillkillen heter att harn har kolllat på på hela tiden och att jag såg så söt ut och att jag verkade snäll, då sa pappan att Arvid undrade om jag kunde bli hans storasyster, vad ska man svara på en sån sak liksom? Men jag så ju absolut att jag kan bli hans låtsasstorasyster och jag lovar verkligen han blev ÖVERLYCKLIG!, Han var bara 5 år :)
HAHA
Men sen så gick vi vidare tilll min mosters café och då jobbade inte hon där men min kusin elin jobbade där då, men efter ett tag kom ett fyllo in och började tigga pengar av dom? och sen när dom hade sagt att dom inte kan ge pengar ifrån kassan så vänder han mot mig och sägar att dom har fina teburkar och att Gud har skapat det här vädret för just mig? Full? sen så går han iväg och vi sitter kvar och snackar. Sen när vi har gått så hör vi en massa skrik, och alla människor undrar ju liksom vad som händer och alla kollar bakåt, då hör man några skirka ännumer och då blit jag ganska rädd och ber Melinda att vi går in i en affär, då så när vi är i den affären så kommer säkert 80 90 människor typ utklädda till blodiga äckliga människor och skrämmer folk, Sjuka människor! Det är vissa människor som till och med jag tycker är läskiga och en sak som jag tycker är sååååååå hemskt det var att det var två föräldrar som är med i det hät "tåget" med sina döttrar och klär ut deras döttrar till nakna och blodiga? barnen var ju för faan bara 5 6 år? Sjuka föräldrar! Barnen hade ingen tröja bara troror och tarasiga nylonkläder på sig. Åh stackar barn!!!!!!!! Idiotiska föräldrar som gör så mot sina barn! men då går jag poch melinda efter och undrar varför dom gör så här idag, sen så frågar vi en och så säger hon att det är en speciell dag occh att hon har skapat den dagen, också sjukt?
Jag lovar do såg verkigen äckliga och läskiga ut:S.
Nu ikväll så har vi ätit grillat, och tittat på robinsson och nu är mina padres hos våra grannar. Imorn så är det morsdag och då så ska jag baka något gott och så har vi köpt jättefina gröna glas på Indiska :) Hoppas hon blit glad!
Imorn ska det bli ännu finare och varmare väder!
Nu ska jag ringa Elin och sen titta på en film med min älskade lillasyster, Alice!

Vi ses imorn, och glöm inte att kommentera!

Amore, Frida

Kommentarer
Postat av: astrid

GO JARMO! ^^

Grattis till matchen idag ;)

2009-06-04 @ 22:21:51
URL: http://astridsegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0