täby


idag va jag somsagt med där här lilla filliluren och typ 4 till i täby. jag och hanna är inte så smarta det var typ 7 miunter kvar tills vårt tåg skulle gå från centrum och då kommer tåget mot kårsta så vi ba : äsh vi orkar inte bara sitta här och vänta vi tar det här tåget till ormsta. sen gör vi det men precis när vi går ut från det tåget så ruller vårat tåg så vi fick sitta i ormasta i typ 40 miuter och vänta. 

på fredag ska jag troligtvis till stan med cornelia igentligen skulle vi åka i morrn men då fyller min kusin och hans pappa är så det funkar inte 
 
puss <3   

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, vi är så jävla klockrena! :)

2009-05-24 @ 22:26:25
URL: http://saftdrickandenollor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0