Ingen Alice

Hej, alla glada!

Alice har åkt med sitt fotbollslag till Eskilstuna och då fick jag den stora äran att blogga! :)
Ikväll har vi art på tjejmiddag och Lina, vi hade det verkligen superroligt!
Men imorn så ska jag träna, träffa min moster inne i stan och köpa en present till mamma som fyller år på måndag. Jag ska också köpa en morsdagpresent till mamma också. Men idag på slöjden så fick jag VG på min ljuslampett och jag är verkligen nöjd, det trodde inte jag om mig att jag var bra i träslöjd. Man har ju sina dolda talanger, sen så måste jag fixa till lite grejer ta bort medningar ovh mellanrum och sånt i min Judendomen och Kristendomen uppsats, man skulle bara skriva 2 sidor och jag råkade skriva 3 eller om det var 4 ?.

Men nu när Alice är borta som kommer jag ju att blogga här i bloggen och då kommer ni att få en massa bilder. Imorn sk ajga ta med kameran till stan och så får ni bilder!

Nu ska jag sova i en nybäddad säng!


Amore, Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0