fredag

hej, idag var jag somsagt i täby med cornelia, josse och emelie och några till. jag orka rihte berätta vad vi gjorde. jag kom hem runt 3 tror jag sen har jag inte gjort nått speciellt bråkat med lucas ganska mycket både seriöst och oseriöst xd. i morrn är det fotbollsträning jag harinte tränat sen i tisdags känns lite konstigt :)

vetni nästa vecka är det sista hela veckan för oss sen blir det profildagar och idrottdagar och sånt skönt :) fast nästa vecka är inte helt hel för på torsdag efterlunch så åker vi in till grönalund med klassen :)

 
feet coola jag och cornelia är.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahaha, sexiga as! ;D

2009-05-23 @ 14:48:48
URL: http://dreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0