hemma

hejsan nu är jag hemma eller jag kom hem vid runt halv 5 efter en lång bilresa. vi kollade på film och lekte namnleken och jag vann den såklart, heh vid kvart över 6 så ringer det på dörren och då är det en av min pappas gamla  ( jag vet inte vad man säger med han jobbade på macken och pappa vad chef så nåt sånt ) och frågade iaf jag ville spela match med hans dotterslag riala-rimbo f94 och skulle möta vallentuna och efter ett tag så gick jag med på det sen träffade jag alla i laget och dom var jätteroliga och snälla. vi var bara 11 spelare, och i andra halvlek blev elin skadad så då blev vi bara 10. det blev 2-0 till vallentuna tillslut sen snackade vi lite sen åkte jag hem och dushade och nu ska jag plugga till mitt noprov som jag har i morrn jiippiiie aja vi hörs i morrn :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0