2 outfitts


bättre sent än aldrig mohah
här kommer mina 2 outfitts som jag hade på mig första dagen i italy alltså den första hade jag efter flygresan när vi gick på stan och bild 2 när vi gick ut på kvällen och skulle äta
bild 1 :
kofta: gina tricot
linne: gina tricot
chinos : gina tricot
skor : hm

bild 2 : vit tröja- mq
skärp : hm
linne: jc
skor : hm

ojdå jag kom på att jag la upp den andra outfitten för ett tag sen xd aja skit samma jag kan visa er mina älskade skor närmare nån gång puss&hej

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: tror faktiskt det är bäst och det kommer säkert fler skor som jag gillar sen.



fina outfits!

2009-03-10 @ 06:17:01
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0