godmorgon

godmorgon, jag hinner att skriva nu för vi börjar inte förns 9.

går spelade jag fotbollsmatch vi spelade bra men resultatet var inge bra. sen åkte jag hem och efter jag hade duchat gick jag över till mina grannar och tog lite mat sen jag hem och åt. sen hände det inget speciellt jag kollade på tv och så. och vet ni sen så hittade lucas mitt sims 2 som jag har letat efter i evigheter så istället för att sova så spelade jag såklart lite.

idag är det fridrottdsdag vi börjar somsagt 9 och slutar typ 1nice.



 

bilder från igår. jag tror ni ser vad det är så jag behöver inte skriva det.
foto alice & sofia

puuuss


Kommentarer
Postat av: Tiffany

sv okej. jag har för mig att jag har sett dom vid H&M som ligger precis där man kommer upp från tunnelbanan vid T-centralen :) kram

2009-06-08 @ 13:56:22
URL: http://upss.blogg.se/
Postat av: Tiffany

sv okej. jag har för mig att jag har sett dom vid H&M som ligger precis där man kommer upp från tunnelbanan vid T-centralen :) kram

2009-06-08 @ 13:56:24
URL: http://upss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0