3 januari

hejsan svejsan.

igår var jag hemma hos jessica på liten tjejkväll eftersom att hon fyller år idag grattis jessica :). det vad jag, cornelia, emelie josse tiffany och isabelle som var hemma hos jessica. när alla hade kommit så öppnade hon paketen och det var massor hm kartonger. av mig fick hon halsband och marabou. sen så åkte vi till lilla vallentina och ät pizza. jag smakade wola john. som isabelles brocha har gjort och det var jättegod hihi. sen snakade vi dära om alltmöjligt :). sen åkte vi hem till jessica igen och då kollade vi på film jag kommer inte ihåg vad hen hette och vi är lite godis och sånt samtigt :) sen när filmer var slut spelade vi med andra ord som var jätteroligt. man ska liksom förklara ett ord med andra ord hah vad roligt det lät. och då lottade vi och jag, jessica och tiffany var i lag, cornelia och josse var i lag och isabelle och emelie var i lag. och jag, jessica och tiffany vann :) ha sen körde vi igen då kom jag med tiffany fast då han jag inte köra så mycket får då kom min papi. sen åkte jag hem och inte gjorde så mycket :)

lite bilder från när vi spelade :)


cornelia, emelie & tiffany


jessica cornelia & emelie

 
neger isabelle och blekfis alice

 
jättesöta josse

kanske bilder mer bidler senare den som lever får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0