3 januari

tjohej :)

nu sitter jag i mitt rum och idag köpte papi stereon till mig som han sa att jag skulle få om jag hade ett skrivbord på mitt rum förut när jag tänkte hur det skulle se ut. så nu lyssnar jag på musik på högvolym me like :) aja idag hade jag fotbollsträning och det var roligt vi körde bara match och snackade eftersom att typ alla ska spela cup i morrn så skulle vi träna lite på lite småsaker :) heh sen åkte jag och mamma in på ica för att köpe lite småssker och då köpte jag en ben&jerrys som jag sitter och smaskar på nu. heh

i morrn ska jag spela stcupen igen ni kommer kanske ihåg att vi vann alla matcer förut när vi körde. kommer ni ihåg ?
iaf så ska vi köra slutspel i morrn eller det blir en grupp med 3 lag i varje tror jag. och då möts alla och den som får mest poäng går vidare till semi tror jag och den är samma kväll sent sent vid typ 11 tror jag. och dom som vinner dom matcherna går till final nån annan dag. fattar ni ? xd hah mycket tror jag xd :)

 
blir du suktad ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0