22 januari

hejsan. idag är det torsdag och det betyder att det är träning på take care med fotbollen . men innnan det drog jag hem till cornelia och när det var en kvart kvar till bussen skulle gå så stog i och gjorde mellis sen när vi såg det så vare bara att fort äta och cornelia fösökte förklara för agust ( hennes lilebror ) vart alla hennes kläder låg så det kunde gå snabbare fast han fattade inte xd  vi han iaf sen tog vi bussen till centrum och då butte vi till nån kårsta buss som är jätte konstig bara konstiga männikor och dom snackar typ om hur glada dom är över att chesburgare bara kostar 10 kr på mc donalds nu.. skumma mäniksor xd vi kom lite försent till träningen det det gjorde inget tror jag. sen ikväll har jag och asta lekt med systemkameran xd hah jag vet no life. men såäre inte bilder för min data är helt cp så internet funkar inte men på dom andra bärbara datorerna funkar det cp. i morrn ska tjejerna komma hit och sleepa här och vi ska kolla på disney filmer hela natten hade vi tänkt käka pizza och godis och sånt mysingt va :) ha det bra seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0