1 januari

hejsan :) igår var det nyårsafton. frida och hennes pappa kom och hämtade mig för att sen åka hem till dom och när vi kom dit hade jag tagit med mig halva min garderob för att välja kläder tills kvällen. jag valde min svarta klänning ( bild kommer seare i inlägget trolivtvis ) och jeanstaits. sen sminkade vi oss och lite sånt. ta bilder :) här är en av dom 100 bilerna på det :)
 
 

sen gick vi och kollade på tv och då hade dom spelat in sällskapsrean som gick samma morgon och jag tycker den är så rolig så varför inte kolla en gång till ? hah fast vi såg typ ifrån halva, sen blev det mat och vi fick kött ( jag veet itne riktigt vad det var för kött men nått xd ) potatisgratäng och beanessås muumms. sen åkte vi hem till fridas mamma och där hade strömmen gått. hela deras gata och en till gata typ. aja men där var anna, gia ingela, janne och anton så vi satte oss vid middagsbordet och pratade med dom. sen efter att ha väntat i ett tag så bestämmde sig några för att gå till anna som bor ganska så nära och laga köttet som dom skulle äta och precis då kom strömmen tillbaka. så då gick jag frida och anton upp och typ kolla på tv och va inne på datan. sen ville vi se på sällskapsresan igen xd fast vi kollade typ bara halva men ändå 3:gången idag xd. sen åt dom och då tog jag och frida lika roliga bilder

ja det finns roligare bilder men jag orkar itne xd
sen gick vi ner och då fick vi lie efterätt hih det var jättegött. sen var klockan runt kvart över 11 så då gick vi och tog på oss kläderna och gick ut. medans vi väntade på alla vuxna tog jag och frida lite mera biler
 
sen gick vi hem till där rästen av min familj va utom lucas.  vi kom till dom typ 5 i 12 så vi hann precis :) jag fick ingen bra bild på fyverkifirerna men det fick lilla frida så jag tog hennes. jag stog faktist brevid xd hah hoppas att det är okej  

sen tog jag frida och anton självutlösare kort xd :)  
hah sen gick vi in till ingrid och bert och då spelade alla vuxna melodifestivalen och vi spelade nått spökspel, kallaha, och buzz sen gick vi hem vid 3. och jag kom i säng vid 20 över 4 halv 5 xd.

i morse vaknade jag runt 2 och idag har det inte alls hänt mycket xd men i morrn ska jag till väsby med sofia och i morrn får jag också mitt busskort nice :) aja puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0