stan

hejhej, nu kom jag precis hem ifån stan jag åkte in dit direkt efterskolan sen gick jag på stan lite och jag köpte täckbyxor och pannbann tills vi ska åka till kungsberget, sen köpte jag även två supersöta hårband från hm ( jag har på mig ett nu hah ) och en jätesöt liten väska också från hm. nu ska jag kolla på andra avenyn på datan för jag missade det. jag ska bli bättre på att blogga och jag tar outfitts fast min datar funkar inte riktigt som jag vill ( är inne på pappas nu ) men dom kommer :) juste idag åkte min pappa till turkiet för att spela golf.men alla får ha det jättebra till jag skriver igen som troligtvis blir i morrn puss&hej juste vad tycker ni om den nya desingen fin eller  ful ?

Kommentarer
Postat av: Fridä

jag tycker den är fin :)

2009-02-04 @ 14:37:24
URL: http://friidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0