smart ?

haha jag kan inte direkt påstå att jag är speciellt smart. jag orkade inte med att min mobil skulle göra vad den hade lust för så jag satte den på knapplås och då gick det inte att få upp så jag tog ut batteriet och sen stoppade jag in det igen då skule jag bara skriva min pinkod, men telefonen la alltid på nån siffra eller bytte ut så det inte blev som jag skrev så det blev fel och när den hade gjort så 3 gånger fick jag pukkod och jag hade jhu ingenanning vad det var men då var jag lite smart och gick in på telenors hemsida (eftersom jag har telenor) och då kan man typ logga in och se den fast eftersom jag har olika lösenord på alla hesidor så kommer jag såklar inte ihåg vilket lösenord jag hade så jag tröck på glömt lösenord och då skulle man skriva sitt nummer och så fick man ett engångslösenord hah men det spelar jhu ingen roll eftersom jag inte kunde lösa det men sen kom jag på lösenordet och då fick jag fram min pukkod men sen så lägger den också såklart på siffror då så det alltid blir fel så nu kan jag inte göra så mycket mer än att försöka med min pukkod på min mobil hah visst är jag ganska smart ? :) xd

Kommentarer
Postat av: Kaisa

HAHA, DET DÄR VAR LITE RULIGT :D <3

2009-02-17 @ 07:57:47
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0