skola

hejhej. idag har jag varit i skoan vi började dagen smed skeppsbrott på jumpan som var lite roligt. sen gick vi till centrum och tog bussen till skolan efter det vare matte och cissi var typ sur på mig och sofia i fattade ingenting hon var iaf skit sträng mot oss aja sen hade vi spanske som gick bra efterdet kollade vi på lilla löpsedeln och sen diskuderade vi om den. till lunch blev det gullashsoppa(ingenanning hur man stavar det) och alla sjöng för lilla cornelia i matsalen. sen spelade vi typ kort och efterdet vare engelska och johan tyckte att jag och frida levde oss in i texten som vi läste jättebra och vi var fett oseriösa :) sen slutade vi och vi fick springa till bussen och jag och frida tog och skrev hur dåligt allt var när alla saker tog fel när vi var tvungen och kubba till bussen som redan stog på busshålplattsen men vi han :) sen gick jag hem och gick ut med asta. jag har fotbatdagens och det jag köpte igår men min data funkar inte så jag kan inte lägga in bilderna tyväär. nej nu ska jag skrvia lite mera om mineraler och sånt skit ha det gött <3  
jag och min söta kusin i sommras <3

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-05 @ 16:24:09
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahaha, alice hon va verkligen skit arg xd <3

2009-02-05 @ 18:51:17
URL: http://thisissofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0