fredagens outfitt

jepp här kommer fredagens outfitt som jag inte har lagt upp jag hade på mig denna i fredags kväll hemma hos cornelia :) alltid roligt att titta på tycker iaf jag var tycketr ni ?
 
fredagens skoloutfitt eller vad an ska kalla det xd               jacka - salt
blå vit randig tröja -gina tricot                                                   vantar - wesc
kofta - gina tricot                                                                         väska - hm
svart linne - jc                                                                              skor - din sko
vitt linne - gina tricot
leggings - gina tricot
strumpor -stadium


sen på kvällen när jag skulle till cornelia bytte jag om till

 jeans leggings - gina tricot
brun ( vet inte vad jg ska kalla den) tröja - gian tricot
brunt linne - gina tricot
strumpor - hm

sådär fredagens helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0