arninge

hejsan, snart ska jag leka med cornelia. vi ska till arninge för att lämna in hemmes telefon på lagning för det är en hennes telefon har värdens spricka xd sen vet jag inte riktigt vad som händer det är ingen träning idag eftersom det äe sportlov. åååhhh det är så skönt, nej nu ska jag sminka klart mig. juste var jag typ den ändå som inte åt semla i tisdags ? jag hade glömt bort att det var fettisdagen xd


juste här är den där konstiga toaletten jag snackade om xd
som tur var behövde jag aldrig gå på toaletten xd :P


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin blogg :)

2009-02-26 @ 15:05:16
URL: http://rebeckq.blogg.se/
Postat av: Frida

Hur fan gör man? Står man eller ligger man ?

Haha

ILOVEU

2009-02-26 @ 21:58:18
Postat av: alice

hah jag har ingen anning frida xd :P vi borde prova en sån nån gång ;)

jagälskardig <3

2009-02-26 @ 22:59:11
URL: http://hejalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0