tjoho

helluu :D
det var riktigt länge sen jag bloggade men jag har sovit över både med frida sofia och cornelia, bränt mig på ryggen (fast det är borta nu ), kollar på sommaren med göran med sofia familj och massa mer

idag vaknade jag hos sofia. vi kollade på film och sen gick vi ut i det fina vädret och la oss på en madrass och spelade kort. sen vid rut 4 så kom mamma och hämtade mig sen åkte vi hem och bytte om sen åkte vi till grönan och då mötte vi upp 3 andra familjer sen åkte jag tom hampus och lisa massa saker inann vi skulle käka på nån resturang sen kollade vi lite på orup och lena om uttträde sen åkte vi tills det stängde. och nu sitter jag och äter lite dumle hah lisa vann och då fick jag en påse av henne snällt :) juste vi åkte popexpresen och vi fick alltid den här låten så nu har jag den på hjärnan xd :P juste i morrn ska jag nog till golfklubben det är km och hela familjen kommer typ vara där så troligtvis o´jag också :P





puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0