ö

vaknade av att sofia ringde mig vid 12 sen kom mamma in flera gånger så det gick inte att somna om....
sen des har jag inte alls gjort mycket nu har jag klätt på mig och ska äta lunch nu och sminka mig sen blir det bio med emma, karro & sofia vi ska se harry potter så nu är jag inne på datan för att vänta på att emma ska svara på msn så jag vet vilket tåg vi ska ta :) jaj puss
 
tagen från emmas blogg så ni kanske redan har sett den där xd fråga mig inte vad jag gör men emma är sjukt söt <3


Kommentarer
Postat av: marina

Vill du vara med och tävla i min blogg? Anmäl dig redan nu i mitt inlägg: Surprise, surprise! Det står allt du behöver att göra i det inlägget.. det går fort& det är enkelt.



HÖR AV DIG! Kram.

2009-08-17 @ 15:41:12
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0