hemma från sofia

hellu allesammans
jag orkade inte skriv igår men det var kul hos pettersons och väldigt god mat. vi kom hem runt 12 sen var jag inne lite på datan innan jag somnade. idag gick jag upp vid 10 för jag skulle på träning men den blev inställs så istället åkte jag till arninge när vi var inne på willys köpte jag en film nämligen prinsen och jag 2. sen åkte vi hem och käkade lunch efter det drog jag och mamma till ikea och köpte bara lite ha att ha saker typ. vid 6 så åt vi och vid kvart över 7 cyklade jag hem till sofia och vi kollade på prinsen och jag 2 och åt jättegod kladdkaka. sen nu har jag precis kommit hem. jaj ji morrn är det match på boo jag jag är skit taggad. jaj jag bjuder på en till bild från stadsvandringen fråga mig inte varför jag är så glad vi hade typ gått 7 mil och det var skitvamt jaj
tagen av cornelia som förövring åkte till turkiet idag sakanr den pricken.
jaj snart kommer bilder på gårdagens outfitt men dom är på min datan nu sitter jag på familjens data xd den är alltid upptagen av lucas så det är bäst att passa på nu när han inte är hemma :D hörs snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0