28 september

tjjaaa, det var ett tag sen jag skrev men jag har inte hunnit,
fredags skola sen åkte jag och min kära kusin hanna in till stan och sen mötte vi upp mormor & morfar och så gick vi lite på stan och så, jag hittade en kofta från gina tricot och en tunika oxå från gina tricot :) sen lite små saker som lösnaglar och en klämma :) aja vi hyrde 3 filmer men han bara se 2 x) aja vi hade oxå köpt ben & jerrys så det var jätte mummsigt.
lördags så vaknade jag och hanna typ två minuter tidigare än vad vill skulle så vi skulle hinna gå på stan lite x) aja det gjorde vi vi köpte lite saker men tittade mest :) aja sen åt min nachos för båda jag och hanna skulle itne hinna att äta för hon hade matcher och jag skulle kolla på matcher :) sen tog vi tåget hem och jag var väl hemma iungefär en kvart sen åkte jag och pappa och kollade på div 4 och om dom vann matchen så skulle dom vinna hela serien och det är jhu väldigt bra :) och dom vann med 2-0 sofia loven gjorde förstamålet och amanda bydén andra :) aja sen åkta vi till söderstation och kollade på hammaby - trelleborg tyväär så blev det 0 - 0 fast det var typ en solklar andrs i trelleborgs straffområde men ingen straff för hammarby aja sen åkte vi hem och när vi kom hem så typ efter ett tag så gick jag över till lundmarks och åt middag, det blev pizza för min del x) liksom jag har nog allrdig varit nåt riktigt fan av kina mat.. aja sen somnade jag i soffan väldigt roligt tkr jag x) aja sen gick vi hem och då var jag jättepig, och då chattade jag lite... aja nu är det snart match eller vi har samling 12.10 så det var itne snat.. aja puss &hej

 


åååh, jag saknar norway cup <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0