31 oktober

så nu har jag fått massor av bilder från skolavslutningen av fridi hah jag vet lite sent men ändå roligt :)

 
jag i klassrummmet innan :)

 
sofia ville inte vara med på kort.

 
gulliga frida

 
nu ville sofia vara med på kort

 
jag fult seriös

 
cornelia lika seriös

 
söta frida

 
jag fast på bilden var jag alldeles för seriös..

 
cornliea och sofia gömmer sig bakom pappret

 
cornelia och nu tittar sofia fram

 
cornelia och sofa jätte seriösa

 
lina k jätte söt

 
kim också jättesöt

 
amanda micke och janine

 
cissi och anders sjöng

ja dt var nästan alla :)

Kommentarer
Postat av: GISSA DEN ÄCKLIGT FULA TJEJEN I LUGG

åååh fyyy faaaaaaan vilken ful bild på mig den nästsista bilden JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!!!!

2008-11-03 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0