27 oktober

tjaaa :) igår åkte jag hem till sofia och vi började sminka oss och kollade vad vi skulle ha för kläder sen gick vi över till henner granne josse och då gjorde bi klar att men sminkningen och så :) sen åkte vi till emlie och där hade vi skit kul :) palla rinte förklara allt som hände men dt var värkligen jätteroligt :) och såklart finna det bilder från kvällen men dom finns på emmas blogg här :) nu gör jag min orrdning för ayy senare ska jag nog åka till stan till mormor och morfar hiiih :) jag berhöver liksom nya jeans för jag har bara ett par alla andra har gått sönder och don son inte har gjort dt gillar inte inte riktigt =/ aja vi hörs senare tack alla tjejer för en jätterolig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0