16 oktober

tjoobaa :) nu har jag en ny header igen x) hah den är tagen från igår när jag var med frida och asta pasta :). vi tog massor av bilder som ni kanske kmr mäsra senare när det kmr komma upp massor bilder från det, men inte nu x) sen på kvällen hade jag match mot skå. alla i min familj var hemma hos mormor och morfar för att fira mormor men inte jag, för jag skulle spela fotbollsmatch hah jaja det inte inge bra eller vi spelade ganska bra men vi förolade med 3-1 =/. aja sen vare bara hem och så han jag typ inte kola på grey´s för matchen slutade typ 9 och sen skulle vi hem från vikingavallen som ioförsig inte tar så längtid men sen ska jag dusha och allt x) hah
idag började dagen med musik på hjälmsta jag spelade typ gitarr x) sen hade vi håltimme i i timme och tjogo minuter och då brukar vi hitta på nått roligt fast idag spöregnade det så jag och frida spelade tecken ( kort ) mot emli och sofia, hah jag tror vi vann x) aja sen vare enegelska som är sjuukt tråkit fast det var bara i 40 minuter så det gick fort.. sen vare typ bild och i slutet på lektionen så fick jag och frida skratt anfall som typ var hela lunchen också x) nu när jag tänker efter så vet inte jag det roliga i det vi skrattade åt x) hahh sen skulle man jobba med den på hittade dagboken och jag blev klar :) hiih sen var skoldagen slut, väldigt nice :) snart eller typ halv nio när mamma kmr hem från sin tränig ska jag färga håret. eller ja utväxten :) och snart ska jag packa JAG HATAR OCH PACKA plus att jag är sämst på dt  hah men jag måste jhu efter som vi drar till västerås i morrn :) hiih aja juuste ska tippsa er om en sida som jag såg på emelies och jessicas blogg där man lär sig gloserna jättesnabbt :) hah good :) nej snart kmr en omröstning om vilken header jag ska ha :) hah puss&hej

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah hallå jag och emil vann ! vi vann med skit mkt XD ..

älskar dig <33333

2008-10-16 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0