13 oktober

tjaaa,
idag har jag varit med emma och kajsa, :) hhiih vi skulle gå ut med totte och då ville ja och emma träffa kajsas pojkvänn så efter att vi typ övertalat kajsa så gick vi hem till niklas och då var hans kusins hund dära så då började bamse som jag tror han hete och totte och leka :) hah sen kom några kompisar till kajsa som går i bällstaberg. sen gick vi typ runt lite i bällsta x) sen gick vi hem och då satt vi typ vid datan och kollade på bilder från venezuela och vi såg en video som manuel var med på alla ba ååh manuel hah , vi saknar han och dom andra också såklart fast vi träffar dom i danacup nästa sommar, fast det är jhu ganska långt kvar dit menmen :) aja i morrn ska vi till sydpolen med klassen och passarellklassen x) :) aja det ska bli ruuligt :) nu ska jag gå och kolla om jag hittar min bikini :) <3 puss&kran / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0