26 november

ojdå, jag är värkligen dålig på att blogga nu men jag sitter absolut inte lika mycket vid datan och det är jhu bra :) fast jag ska veskligen bli bättre på att blogga :).
idag jag var i skolan och det var som vanligt idag, vi körde volleyboll på jumpan och jag och frida körde mot sam och cornelia i slutet och vi var grymma :) hah sen hände det typ ingetspeciellt vi körde snöbollskrig på rasten och det är tjejerna mot killarna och alla tjejer blir typ mulade 100 gånger xd efter skolan skulle jag och frida ta bussen kvart över två från skolan för hon skulle hem och jag skulle till stan. men vi missa den bussen xd så vi tog den 35 ist medans vi vänta gick jag frida och lovisa till ica och jag köpte tugummi. sen gick vi till bussen. jag mötte min morfar vid danderyd och sen åkte jag och han hem till dom. när vi kommit dit och lagat min jacka så gick vi ut på stan. jag ska inte köpa så mycket kläder nu innan jul det är bättre och önska sig det i julklapp. men jag köpte en papperskorg till mitt nya rum :) och min tapet på mitt rum har kommit upp och nu ska jag bara få upp min garderob och sängen som pappa ska åka och köpa sängen i morrn, för den var slut när vi var där. aja sen gick vi hem och åt lax oxh potatis. mums sen har vi kollat på tv och nu har mamma hämtat mig..
 
ett hjärta by sofiajarl som hon gjorde på min hamd på en tråkig no lektion,

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0