14 november

tjenare, jag han inte skriva igår kväll gör jag kom hem runt åtta och sen vare bara och göra 700 läxor xd ¨men på den dära klass gjejen då bowlade vi först, jag var jhu grym hah host. sen ät vi spagetti och köttfärssås. sen vare dansmatta och oskar vann. sen vare typ slut. då skulle jag åka med med frida och henne låtsas syster linn fyllde år grattis igen, så då hade hon och anton och janne ätit på våning ett så då gick vi dit medans vi vänade på fredrik och då fick vi marängsvish vet itne hur det stavas :S sen hade frida med sin kamera så vi og massa roliga bilder som säker jag får senare :) idag var vi och skulle nyssna på nån orkester i vallentuna gymnasium hah alla sov eller håll på med mobilerna xd det var det ända speciella som vi gjorde eller vi hade ioförsig också matte diagnos men den var enkel, nån gång kommer sofia och cornelia hem till mig och då ska vi gå upp till kristos äta sen köpa mys till ikväll och sen drar vi hem till linn runt 7 och då är även frida och frida också där. sen ska frida sofia och cornliea slagga hära inte frida för hon har volley i morrn vi hade tänkt att gå på bio i morrn men det går ingen typ.. hah men men vi hittar säker på något. ha det br a<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0