13 november

hejsan svejsan :) nu sitter jag hemma hos frida och vi ska snart ner till bowlingen för att ha nån aktivitet med klassen.
idag hade vi först musik och jag sofia och frida sjöng för dom har fått mikrofoner nu. hih roligt sen träffade vi linn och josse i centrum och snackade lite sen åkte vi till skolan hade engelska och sen bild. sen hade vi lunch och då snackade vi med en i 6 som är jättekaxig xd hah sen hade vi svenska och sen slutade vi, väldigt roligt när jag kom hem så åt jag mellis och pepparkakor ovanligt ?  nej sen åkte jag hit och nu sitter jag här frida kollar på top model på 3 an mohhaa här kommer tisdagens outiff :)

kofta: fred perry - mq
tröja hm,
vitt långt linne gina tricot
svarta leggings - gina tricot
ha där kom en bild på min lugg oxå :) puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0