7 december

hejsan. :)
vad gör alla ? 
själv gör jag typ ingenting snart eller on typ 40 minuter så börjar seriekvällen :) muhha det ska bli roligt. aa och det blir nog med asta pasta :)

jag ska vara hemma från skolan i morrn också för att jag ska vara riktigt frisk annars kommer typ jag och bli sjuk på engång igen och det vill jag inte.. och juste i morrn sover jag och mamma i stan igen mysigt och då ska vi också julhandla lite :) vetnni jag skulle vilja ha något bra bildprgram där man kan göra fina headers och så :) nån som vet vart man kan ladda hem det ? isf kan du säga det till mig (a) hah :) 

nope dope hah vilket rim xd nej men ojdå nu har dt tagit nästan 40 minuter för mig att skriva detta xd hah nej men snart börjar det :)

tjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0