4 december

hejsan. nu är jag i mamie och papies säng och typ vilar jag är jättefrusen men nu börjar det att bli bättre.
snart kommer bengstberg hit och då ska jag säga hur stort skrivbord jag vill ha. sen vid 18.45 ska jag kolla på julkalendern för jag missa den i morse eftersom att jag skulle ta en tunnelbana runt 7. hiih jag älskar att bo i stan det är så mysigt där och det är inte alls kronglit med alla tunnelbanor och bussar på morgonen aja på take care idag körde vi spinning och det var sktjobbit xd sen typ mage asso massor sit-ups och plankan. aja vi kommer iallafall vara så sjukt bra nåstasäsong vi kommer att slå bele det har vi bestämmt oss för. :) aja ha en fortsatt trevlig dag.

jag och mina kärakusiner från i sommras <3

/karlsson

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mitt hår är grymt ljust! :)

älskar dig Kusin <3

2008-12-05 @ 17:06:17
URL: http://saftdrickandenollor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0