3 december

tjoho
jag tänkte bara säga att min klass har räknat ut att det är så här många skoldagar kvar



så, dagen började med jumpa i hjälmsta och vi skulle hoppa på en såndär sak xd

sen hade vi matte och sen spanskprov och det gick sådär kunde ha gått bättre iaf efter det vare so/svenska och på rasten så skulle sofia och frida härma johan


efter det vare lunch och det stod at vi skulle få

men vi fick

sen ville frida hålla på med min telefon och då blir det såklart ett kort på mig och lovisa denna gång

sen var vi med några filurer på rasten t.ex dom här gulliprickarna

efterskolan pratade vi med janine medans vi väntade på bussen

när jag kom hem så gjorde jag varmchoklad

och sen tog den slut.
det var min dag ännså länge :) lite roligare med massa bilder tycker jag :) hihh
ikväll får jag se vad som händer antigen så åker jag och mamma in till stan och sover där som jag hoppas på att det blir. annars är jag hemma och har boring juste våra grannasska äta hära ikväll fick jag just reda på av pappa. det känns som om alla är sjuka alla utom jag xd och cornelia är aldrig heller sjuk. sofia har typ varit sjuk i helgen och har typ ont i halsen, fridas var sjuk idag och frida var sjuk i måndags. men jag är frisk :) hah aja seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0