23 december

hejsan :)
nu har jag och mormor varit på åhelns och kollat. dom har nämligen öppet till 22 medans alla andra affärer har öppet till 20. idag har jag handlat lite julklappar 3-4 stycken bien bien. nu har jag fått höra när morfar berättade om ett fall som han hade löst :) aja i morrn äre julafton och det är roligt att fira jul inne i stan för då kan man gå på lite affärer på dan till  ungefär för annars har jag ingenting att göra på julafton. bara vänta på att julklapparna ska öppnas :) vetni från och med i morrn blir det mycket mer blider från min sida :) för då har jag fixat så jag kan lägga in bilderna och så jag kan ladda den roligt :D aja nu ska jag gå och vara sosial ha en bra jul puss&hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0