robinson

hejsan. idag vaknade jag vid halv 12 sen kom mormor och morfar hit och när mamma pappa och lucas också kommit hem så åkte jag, mamma och mormor till arnige jag köpte ingenting mamma köpte gardiner. sen har jag kollar på one tree hill och vid 7 så åt vi mat. sen kollade vi på robinson och vem hejar ni på ?  själv hejar jag på långerik för min pappa känner han och så värkar han rolig :) i morrn är det fotbollsmatch det bev ingen idag för snövädret ;) men i morrn ska vi spela mot BOO som är väldigt bra men det är vi också så hoppas det går bra :) 



 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

erikerikerikerik! hahahaha :D

2009-03-29 @ 20:36:29
URL: http://ccorwen.blogg.se/
Postat av: emma

JARMO SÅKLART! <3

2009-03-29 @ 21:12:44
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad duktig du va på fotbollen, Ja vågade inte säga nått till dej o du kankse inte visste vem av dom jag va men jag hade en blå jacka på mej, och ja va ovanligt blyg idag :P<3

2009-03-30 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0