god morgon

hellu, nu håller jag på att fixa mig sen runt kvart i ska jag möta frida för att sen gå till hjälmsta och ha musik. idag är den skönastedagen på helaveckan så det kommer gå snabbt sen åker vi till lofsdalen :) ska bli jätteroligt jag packade faktiskt ganska så bra men jag är inte riktigt klar nästan. jag vet inte om jag kommer att skriva på eftermiddagen nått innan vi åker men jag har fått veta att pappa också tar med sig sin data och då har han också trådlöst internet så jag kan uppdatera lite och kameran är med så jag kan visa lite bilder också :) aja nu ska jag göra mig klar innan jag går och möter frida puss&hej ¨


Kommentarer
Postat av: astrid

ha så kul :)

2009-03-20 @ 18:29:41
URL: http://astridsegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0