wihu

vetni, som alla har min data både bra och dåliga dagar, ibland är den sjuukt seg och inget internet och iblan är den snabb och internet och idag är det en bra dag och då hade jag tänkt och spela lite sims 3. som jag fick av mammi och pappi igår. jag har bara göra en familj igår eftersom jag var på nova festen till runt 12.

matchen gick faktiskt jättebra alla kämpade som fan och vi hade bara 2 avbytare + att erica den lilla busungen fick rött kort i andra så vi bara blev 10 spealre på plan. men vi förlorade tyväär med 1-0 på som dom gjorde på en hörna.

ikväll ska jag kanske hem till nilssons och käka och så men jag tror inte jag orkar det ska tydligen vara massa familjer där och jag är så trött så jag kommer ändå vara sjuukt ososial. det blir nog att kila ner med asti till macken och köpa ben& jerrys. det låter inte helt fel.
nej nu ska det fört bli läsning av lite bloggar sen blir det sims.

puss &kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0