grönalund

hejhej, nu är jag hemma från grönalund eller jag kom hem vid runt halv 7. det var superskoj jag åkte insane 3 gånger det var liksom ingen kö så jävla nice sen åkte jag lite andra saker också. det var så bra för det var inte så mycket folk men det kan jhu bero på att det regnade typ hela dagen. fast det var ändå jättekul. och vi fick 2 nya kompisar alexander & cristoffer. dom jobbade i sånna här stånd där man kan vinna gosedjur & dumle. och i dumleståndet där cristoffer jobbade så hade dom massa små dumle så vi fick säkert 10 st och igentligen fick han inte ge ut några xd hah lite busit.
här kommer lite bilder som har tagits underdagen


maria & kaisa

emelie & cornelia

micke, isabelle & emelie

anna & tess

hah, jag skulle ta kort när vi åkte popexpressen oh dethär blev den bästabilden.  tess

jag hittade en till bild som det fanns människor på, anna & erica

kaisa

kaisa i slängguggan

kaisa & alice i bergochdalbanan

anna ( hon åkte uppskjutet själv igen årkade åka med henne, fast jag och kaisa åkte fakstist också den )
 
anna ser ni hur rädd hon ser ut ?
  
anna ( hah om man zommar in ser manannas gulliga min :) )

när vi käka, kaisa tess erica

kaisa

jag är helt crazy

maria moa och erica i kön till pop epressen

kaisa i kön

kaisa var mellan jonglörerna

kaisa och en stress sak som hon och jag fick en en snäll kille.

emelie & tess i kärlekstunneln

jag och emelie i blåa tåget

emelie i kvasten

kaisa i kvasten

och jag i kvasten.

lite bilder hah mycket bidler jaja nu ska jag spela sims puuuss

Kommentarer
Postat av: Kaisa

tack alice, verkligen, tack för alla dessa söta bilder :P <3

2009-06-16 @ 17:46:28
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: astrid

regnade det? :(

2009-06-18 @ 22:27:47
URL: http://astridsegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0