1 oktober

tjaaaa, idag ar jag varit i tääby väldigt nice, vi hade studiedag så då drog jag, frida s, cornelia och sofia til täby och hade det gött :) igentligen skulle frida k också ha varit med men hon var sjuk =/ aja jag köpte ett par örhängen kanske kmr bild i morrn och ett armband :) och så träffade jag rebecca som jag typ senast träffade i aros cupen i finalen fast du snackade vi inte så mycket för vi spelade mot varandra x) aja vi åt på tacobar och jag åt mina älskade nachos eller hur det nu stavas x) aja sen köpte jag sofia och cornelia en varsin ben & jerrys :) och frida köpte lite godis för hon var jätteyr och det kändes som om hon skulle svimma.. aja sen tog vi tåget hem och när jag kom hem var det nästan bara att sätta på sig fotbollskläderna och åka till fotbollen :) det var en rolig träning idag och jag var väll inte fullt seröst x) vi träanade på vikingavallen tror jag att den heter och dom har en ny konstgräsplan som var väldigt nice. bara det att det hade regnat skit mkt så det var jätteblött på planen men men ... nu äter jag upp min ben & jerrys och jag inte orkade åta upp tidigare idag x) aja nu kmr lite bilder från dagen :) inte så jättebra för dom är tagna med min mobil x)



  

 

 

* min lunch :)
* frida s och sofia på hm
* 3 ben & jerrys och lite godis och en kola

// Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0