8 november

hejsan,
kvällen har spenderas i ishallen för att kolla på min bror och han hockeylag som spelade match.
där träffade vi hoszek. lucas lag vann med typ 7-2 och han gjorde nått mål tror jag xd i morrn äre farsdag och då kanske jag ska ta bort typ ALLT i mott rum i allafall så vi kan måla hoppas jag :) sen måste jag plugga men jag ha skrivit anntecningar på det viktigaste så jag tror det går bra :) juste i dag fyller elvira är grattis gmn <3 jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så puss&hje

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Är du intresserad av att bli medlem på PengarGratis så bli medlem av länken nedanför. PengarGratis är en sida där man värvar medlemmar och tjänar pengar som sedan skickas i breven! Det är helt gratis! Bli medlem om du vill, ha de bra! =)



Länk: http://pengargratis.se/?r=6447

2008-11-09 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0