27 november

hejsan, nu är jag hemma från skolan. vi har jhu profildagar och idag har vi varit i täby på typ täby ung eller nått sånt vi fick gå in i en klädkammare med massor av kläder, skor, handskar sen fick vi också gå in i skinkrummet, med massor smink och peruker, hattar :) det var jätteroligt. sen åkte vi tillbaka till skolan och åt, sen lekte vi nån sak med en jacka xd jag och amanda var gymma :) hah aja sen sprang vi till bussen och vi han :) hah. nej snart äre take care för fotbollslaget ska bli kul och kolla vad det är för något. aja vi tog också bilder så här kommer det några :)  
frida och jag
 
frida jag och amanda

/ alice'

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud va verklig peruken såg ut att va på Frida. ;D

/L <3

2008-11-27 @ 18:49:36
URL: http://liinaak.blogg.se/
Postat av: alice

aa :) <3

2008-11-27 @ 21:21:48
URL: http://hejalic.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHA FRIDA VAD SÖT DU ÄR, HAHAHAHA:P

2008-11-28 @ 15:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0