19 november

hejsan
jag är värkligen sjukt dålig på att blogga men ett inlägg om dagen iaf idag efter skolan gick jag till hjälmsta och väntade på att min kära kusin skulle sluta. sen när hon hade slutat så gick vi till centrum och där så väntade vi på busssen i runt 10 minuter sen kom den juste linn träffade vi också då. sen åkte vi hem till frida och vi gjorde massor roligt hah. sen vid halv 6 ungefär tog vi bussen hem och vi fick skjutts hem av mamie. sen när jag kom hem så vare väl bara och äta lundmarks ät också hos oss. sen har jag gjort lite matteläxa men jag blir irriterad på en sak. jag gjorde dom sista talen på matteläxan på ett papper för nån vecka sen för dom brukar vara svårast sa kunde mamie hjälpa mig. och nu har jag tappat bort den lappen så jag måste göra om alla tal :( eller inte alla bara typ 4 st men ändå. aja
nej min blogg är sjukt tråkig jag vet inte tiktigt vad jag ska skriva om och inga roliga bilder har jag heller. aja jag vill iaf inte ta någon bloggpaus. :) seeyaa.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0