18 decmber

hejsan.

idag var det årets sista lektion det var en engelska lektion som jag inte böhövde göra alls mycket på . xd bara skriva money på tavlan inte så svårt alltså, sen skulle vi kolla på en isshow som lina i mon klass var med i och hon var jätteduktig :) sen slutade vi och då trode jag och cornelia att klockan typ skulle vara 2 men den var bara 1 så vi åkte hem till mig gjorde varm choklad och makor :) sen fixade cornelia på min blogg taack gmn <3 sen bytte vi om för take care träning. och det var roligt. sen vare spelarmöte och vi fick tårta och festis :) hih aja nu ska jag kolla på bode söker fru bara för att jag är så cool <3  
 

Kommentarer
Postat av: LinaK

Men snälla Alice, såg jag ut sådär i sexan? Usch o fy o blää, Haha

2008-12-22 @ 14:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0