9 januari

hejsan svejsan :)
nu har jag kollat klart på lets dance. jag har 2 favoriter mojje såklart jag älskarde latjo lajban när jag var liten. och morgan hah han var fett rolig xd :P idag var det vanlig skoladag. amanda och lollo i från gamlaskolan var och hälsade på det var jättekul att träffadom för det händer tyväär inte så ofta xd aja jag orkar inte lägga upp dagens jag vet itne vart kameran är :S

idag på träsljöden så är jag klar med min "sak" som jag skulle göra och vi byter grupper om 1 gån asso dom som har sysjöld får träslöjd och så för det var ganska så många som inte var klara xd så jag, frida, elisa, lina jag tror det bara var dom körde desing för trä xd hah vi målade bara och låssades typ som ältligenhemma hah lite roligt.

 
cornelia och alice för läänge sen mobba oss itne :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahahhahahahahhahahahahahahahahaha

2009-01-10 @ 12:00:20
URL: http://ccorwen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fjortiwsar (?)

2009-01-14 @ 15:38:51
Postat av: alice

töönt ?

2009-01-22 @ 21:49:59
URL: http://hejalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0