äventyrsgolf

ikväll var hela min familj iväg och spelade äventyrsgolf ja hela min familj det är inte så vanligt men jorå och eftersom jag bor i en golffamiljsnörd så spelade vi äventyrsgolf såklart. det var faktiskt riktigt roligt och jag en gjorde hole in one, fick en skrattattak men även fast jag asgarva så satte jag massa puttar och typ när jag höll på att åka ut så stutsa den på en sten och åkte ner i hålet haha sen käka vi också riktiggod middag där kött och pommes jaj här kommer lite bilder iaf nån vill se :) nehe det funkar visst inte att lägga in bilder men jag tror ni klarar er pöss


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Jag vet inte men snart!!! =) Dom ska ju gifta sig och allt, hih =)

2009-08-03 @ 09:55:32
URL: http://asagen.blogg.se/
Postat av: astrid

Jag ska ha en fototävling, var gärna med. Tipsa flera att vara me! :D



2009-08-04 @ 21:25:57
URL: http://astridsegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0