1 december

tjosan :)
pappa sa att jag och lucas inte skulle sitta vid datan över 11  på kvällen om det var skola dagen efter. men pappa är inte direkt så jätebra på datorer så fort det händer ngt så ringer vi torgny ( min morbror) och så kommer han och fixar det :) då sa vi att det spelar jhu ingenroll för du sover ändå men då sa han att man kunde gå in på nån sak på datan och kolla det men det spelar ingenroll för han vet ändå inte hur man gör och jag har jhu egen data och lösenord så jag tror inte han kommer lyckas :) hah xd

aja nu är min garderob uppe och alla kläder är i den :) och jag har vänt på sängen så nu är det bara skrivbordet och lite småsaker klav :) väldigt sköönt.. nu ska jag snart ta bort mitt smink och tvätta mig..  aja ha det bra puss&hej <3

 
jag och karro på bussen till örebro förra året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0