min klass är rolig

hahajag måste bara säga att min klass OCH min träslöjdslärare är väldigt rolig. idag på slöjden

en tjej i min klass: per har du någon tejp?
per: nej den ligger hemma på halstolen
jag: men per där gör den ju ingen nytta?
per: nej men du är ju här och gör du någon nytta?

hah jag tycker att det är lika kul även fast det är mig han skämtar om xd :P



sen när per skulle repitera hur man skulle plugga ihop på träbitar
Per: a då ska ni göra så här ( och visar)
nån tjej i min klass: per jag har faktiskt lärt mig hur man pluggar nu.
per: ja vad bra.
oskar: hah ja du har ju pluggat in det.
jag: asg :)

seriöst jag skrattade så mcyket att jag började gråta :P


jag just nu, men den fina sminkningen.
puusss


Kommentarer
Postat av: Kaisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD <3

2010-01-23 @ 02:47:32
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0