idaaaag.

tjaaajtjaaaa, jag väntar på att frida ska lägga upp alla bilder från curlingen så sålänge blir det en gammal bild

hah snööggg bild från julafton :)

hah idag har det varit en vanlig dag i skolan sen åkte min klass och curlade som faktist var ganska kul och jag ramlade aldrig (HAH frida) aja sen kom jag hem runt 7 och då har jag käkat och kollat på tv. sen har jag också snackat med min coola kompis sebbe som tycker att jag ska skriva att han är grym på cs fast det vill jag itne skj.
nej nu ska jag städa mitt rum... så vi hörs snart om jag inte dör i städningen av mitt rum :P hha a

Kommentarer
Postat av: Frida

alice hjärta frida

2010-01-26 @ 21:41:25
URL: http://picsit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0