naaaajs verre


igår var jag i stan med cornelia
sen var jag på fotbollsträning och cornelia kollade på
sen åkte vi hem till cornelia och lagade hambugare
sen kollade jag och cornelia på melodifestivalen 
sen var jag och cornelia vakna till 4 och gjorde en massa.
jag och cornelia vakande vid 12
jag och cornelia åkte hem till mig hämtade lite saker
sen mötte jag och cornelia sofia i centrum
jag cornelia och sofia köpte en stoor godis påse och åkte hem till cornelia
jag plattade sofia's hår cornelia sjöng
sen fick jag ett liv och orka rinte hålla på såhär längre :) <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

HIHI cornelia loves alice

2010-02-21 @ 22:00:09
URL: http://ccorwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0