hejsan

sorry att jag inte bloggade mer igår men jag orkade inte. :P
igår kollade vi först på täbys killars match och dom förlorade med 3-2 mot bp sen åkte vi till ip där vi skulle möta täby och vi vann med 2-0  hah jag gjorde en rolig sak enligt kaisa och emma och då började dom skratta åt det och gjorde det väldigt länge sen började jag också skratta så jag var inte så jättekonsetrerad med det gick ju bra ändå :D snart äre fotbollsträning det känns som alltid när jag skriver så ska jag på fotbollsträning eller match :) ha det bra puuussssssss

Kommentarer
Postat av: emelie

Alice du har inte spamat min blogg än hahahah

2009-09-28 @ 16:49:38
URL: http://miliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0